Kontakt

kontorsflytt

Nordjourenkontorsflytt

Få en kostnadsfri offert

from 450 after RUT

ansvarsforsakring
utbildad personal
personlig service
kvalitetsgarenti
4.9 av 5

Oöverträffad expertis och engagemang

Alla våra flyttande proffs är mycket kunniga, kompetenta och utbildade personer med många års erfarenhet. Våra proffs oöverträffade expertis är verkligen prisvärt. Vi använder den mest förfinade tekniken och verktygen för att göra rörelsen snabb, pålitlig och effektiv. Kompetensen och avancerade metoder kombinerar harmoniskt för att göra oss till marknadsledande inom den rörliga industrin.

img-src
img-1 img-2 img-3 img-4
Expertmedlemmar
img-src
img-1 img-2 img-3 img-4
Expertmedlemmar
Optimal säkerhet och perfekt aktualitet

Vi hanterar dina artiklar som våra egna. Kontorsflyttning utförs med stor omsorg och vaksamhet för att säkerställa utmärkt säkerhet. Våra proffs tillåter aldrig att dina artiklar skadas. Allt görs med noggrann precision och ansvarsskyldighet. Förutom att erbjuda säkerhet fokuserar vi på att leverera dina artiklar i god tid. Du kan till och med kontakta oss för att tillgodose dina omedelbara behov. Våra medarbetare planerar att ditt kontor flyttar till perfektion. Vi är engagerade i att göra ditt kontor rörande tidsbundet och resultatorienterat.

img-card-one

Personlig flyttkonsult

Fa hjalp och rad fran din personliga flyttkonsult, som planerar din flytt i minsta detalj och forbereder en personlig offert.

img-card-2

Lastning, transport & Professionell flyttning

Vi arbetar med ett natverk av kvalifcerade fluttteam och erbjuder flutttjanster av ojamforling kvalitet.

img-card-2

Premieforsakring

Var transportfor sakring med ett maximalt forsakringsbelopp pa SEK 2 580 000,00 ingar i varje flytt.

Omlokalisering tjanst enligt efter dina onskemal

Movinga erbjuder flythjalp av hogsta kvalitet till formanliga priser. Foljande tjanster ingar automatiskt i vart erbjudande om omplacering.

Boka extratjanster enkelt

Vi vill erbjuda dig storsta mojliga flexibilitet. Darfor erbjuder vi valbara extratjanster, som du enkelt kan laga till i din flytt - enligt din budget och dina behov.

  • Packing och uppackning
  • Disassembly & assembly of furniture
  • Packningsmaterial
  • Flyttstandning
  • Tunga foremal(t.ex.piano)
031-26 03 97
data

Upplev gladje att flytta med oss

Nordjouren är specialiserad på flyttjänster och tillhandahållare tillförlitlig hjälp medan du tjänar dina rörliga behov. Vi har ett dedikerat team av professionella som säkerställer att du upplever glädjen att flytta med oss. Vårt huvudfokus är att ge dig en problemfri flyttupplevelse. Oavsett om det är ett lokalt drag eller långväga flytt, använda vi och stressfri skiftupplevelse. Vi hanterar dina känsliga föremål med omsorg. Vi gör alla uppgifter från lastning och lossning till förpackning och packning åt dig.

background-section-six

Vara fardigheter och flexibilitet gor att du kanner dig avslappnad

Boka flytthjälp med Nordjouren och lämna dina bekymmer åt sidan. Vi förstår hur svårt det skulle vara att flytta med mycket saker som ska pakas och laddas. Det kanske verkar inte mindre än en upptäckt. Det är precis där vi kommer att betjäna er dedikerade flyttjänster. Med extrem flexibilitet och professionella färdigheter strävar vi efter att möta dina rörliga problem i ett sättlöst sätt. Faktum är att vi gör det enkelt för dig att flytta och bära varje objekt med omsorg. Bortsett från det här är det som glädje till den rörliga processen vår flexibla natur. Flytta nu med oss ​​och känn dig avslappnad varje minut när du använder dina tjänster.

Har du tvivel i atanke? Ga igenom de vanliga fragorna som namns nedan och njut av vara tjanster nar du vill.

FAQ

Vill du fråga något om oss?

Vårt rykte som ett kontorsflyttande företag är oöverträffat. Vi erbjuder ett brett utbud av flyttningstjänster för våra kunder. Oavsett om du vill flytta möbler, flytta dokument, flytta stor utrustning eller någon annan typ av rörliga lösningar; du kan söka vår expertis. Vi utför alla dessa uppgifter med noggrann precision och engagemang. Du kan också kontakta oss för att packa dina kontorsartiklar så att skador kan förhindras på bästa sätt. Våra proffs utför alla uppgifter inklusive förpackning, lastning, flyttning, lossning och packning till perfektion.
Våra betalningsmetoder är också mycket flexibla och säkra. Vi erbjuder en transparent metod för våra kunder. Du kan göra betalningar med bankcheck, kontant eller elektronisk överföring. Vi underhåller också betalningsmetoder med kreditkort. Du kan diskutera med oss om alla dessa alternativ innan du väljer ett. Om du har några tvivel kommer vårt kundtjänstteam att föreslå en bekväm metod för dig.
Vi förstår att varje flyttplan är unik. Vår offert är skräddarsydd för att tillgodose dina individuella behov. Vår uppskattning eller offert inkluderar detaljer om förpackningsmaterialet, specificerad inventering, detaljer om föremålen som ska samlas in, information om den nödvändiga dokumentationen, totalpris och många fler detaljer. Om du har några tvivel angående våra tjänster kan du prata med vårt kundtjänstteam.
Nej; du bör inte oroa dig för att spendera tid för att packa dina kontorsartiklar. Vi erbjuder förpackningslösningar för våra kunder. Du behöver bara visa oss artiklarna som ska flyttas. Våra proffs tar ansvar för situationen och använder material av finaste kvalitet för att packa dina varor på ett säkert sätt. En av begränsningarna för DIY-packning är den höga sårbarheten för skador. Om du inte har sakkunskapen i att packa föremål, bör du inte göra ansträngningar för att utföra den här uppgiften på egen hand.
Ja; Vi erbjuder de bästa försäkringspaketen som finns i branschen för att skydda dina intressen på det mest effektiva sättet. Vi kommer att överlämna en lista över artiklar som omfattas av försäkringen. De vanligaste artiklarna som omfattas av försäkring är möbler, apparater, elektrisk utrustning och trädgårdsutrustning också. Vi är engagerade i att betjäna våra kunders behov på ett ansvarsfullt sätt. Du kan förvänta dig den bästa försäkringsskyddet när du anställer oss för dina kontorsbehov.
Kostnaden för att flytta förblir högre om du väljer att flytta dina artiklar under helger. De flesta företag tar ut höga priser under denna period. Vi rekommenderar alltid våra kunder att välja veckodagar eller halvmånadersperiod för att flytta kontorsartiklar. Det är ett av de bästa sätten att spara pengar. Många företag avslöjar inte denna information till sina kunder. Eftersom vi är fast beslutna att skydda våra kunders intressen, vidtar vi alla möjliga åtgärder för att minska kostnaderna för att flytta och bygga långvarigt förhållande till varje kund.
Ja; Du kan avbryta en flyttning inom 24 timmar efter det datum som angetts för att samla dina objekt. Du får också ändra datum för flyttning. Vi är helt flexibla i vår strategi och du kan förvänta oss att vi samarbetar med dig på alla möjliga sätt. Avbokningar i sista minuten måste undvikas. Om du avbryter en flyttning inom den angivna tidsperioden behöver du inte betala oss någon avbokningsavgift.

Andra tillgängliga tjänster.:

new